[Garnalennet] Excursie Zout aan de broek; Eemshaven stand van zaken

Luuk Knol luuk.knol op gmail.com
Zo Jun 3 14:41:05 CEST 2012

Beste garnalen.

Velen hebben langs diverse wegen belangstelling getoond voor de mogelijkheid
om als lid van de WSV Lauwerszee deel te nemen aan het programma "Zou aan de
Broek" van de Eemshaven.
Er is blijkbaar veel animo voor.

Inmiddels is het nu al geruime tijd stil geworden hierover, zodat u zich
wellicht afvraagt gebeurt er wat, en wat gebeurt er?
Vandaar nu maar even een tussenbericht van mijn kant over de stand van zaken
voorzover ik die ken.

Op 12 maart jl. heb ik het onderwerp overgedragen aan het bestuur teneinde
dit concreet in het jaarplan in te plannen. Ik heb het bestuur meegedeeld,
dat ik inmiddels van de Eemshaven groen licht heb voor de vereniging, zodat
slechts nog rest het maken van een concrete afspraak voor een datum, c.a.
Daartoe heb ik naam en telefoonnummer van de betreffende contactpersoon van
de Eemshaven doorgegeven aan het bestuur. Dit met de bedoeling, dat op de
ALV van 30 maart het bestuur mededelingen zou kunnen doen over de dan
gemaakte afspraak voor een datum etc.
Waarna de fase van verdere bekendmaking en aanmelden zou kunnen beginnen.

Zoals u gemerkt hebt, is dat niet gelukt. Ik vernam van onze voorzitter, dat
het bestuur er mee bezig is, en mikt op een dag in het naseizoen. Mij is
niet bekend hoe het er nu voor staat.

Als u er meer van wil weten moet u dus nu bij het bestuur zijn.

Beste groeten,

Luuk Knol