[Garnalennet] Garnalennet Verzamelmail, Volume 88, Nummer 6

jan willem de koning koninghaan op hetnet.nl
Vr Mrt 20 12:06:37 CET 2015

Beste mensen,
Hierbij stuur ik jullie het Garnalenbericht retour. Is het ook mogelijk om
een bericht te maken waar niet allerlei gegevens extra instaan zoals
oorspronkelijk bericht, hoe aanmelden etc. Ik schreef er al eerder over.
bedankt alvast.

Jan Willem de Koning

-----Oorspronkelijk bericht-----
From: garnalennet-request op lauwerszee.nl
Sent: Friday, March 20, 2015 12:00 PM
To: garnalennet op lauwerszee.nl
Subject: Garnalennet Verzamelmail, Volume 88, Nummer 6

Stuur Garnalennet maillijst aanmeldingen naar
garnalennet op lauwerszee.nl

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
http://sigmund.vandervlis.nl/cgi-bin/mailman/listinfo/garnalennet
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
garnalennet-request op lauwerszee.nl

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
garnalennet-owner op lauwerszee.nl

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van
Garnalennet verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Wat is dit voor vogel? (Els Knol-Licht)

Message: 1