[Garnalennet] Corona

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Za mei 16 10:08:11 CEST 2020

En Hemelvaartsdag is ook ‘zondag’, dus eerste aanvraag naar buiten kan pas maandag.
En wil je weer naar binnen, tja, dat kan pas na het weekend. Dus a.s. maandag voor volgende maandagen aanvragen.
Het is wat met het wad.

En dan komt Pinksteren nog

Wij hebben bij toeval a.s. woensdag naar buiten net op tijd aangemeld (5 voor 12).
Nu nog zien te regelen dat we weer terug kunnen vrijdag. En zo mogelijk nog Schier. Behalve toestemming heb je ook nog HW nodig. Geen zin in tegenstroom, Provincie al genoeg tegenstroom.
Hopenlijk komt er gauw zomerbediening.

Els

Els Knol-Licht
elsweerlicht op gmail.com