[Garnalennet] gerechtelijke procedure tegen Stichting Jachthaven

Kanoet Kanoet2 op home.nl
Ma Sep 19 11:17:55 CEST 2022

Deze mail is vandaag naar het besturu van de WSV Lauwerszee gestuurd:

Geacht bestuur,

Via de Stichting vernam ik dat er een gerechtelijke procedure wordt
opgestart tegen hen door de WSV.

In de nieuwsbrief van de  WSV hierover geen woord.
Waarom worden wij als leden hiervan niet op de hoogte gesteld?

En wat denkt de WSV hiermee te bereiken?

Dit kost alleen maar heel veel geld, en de enige die hier beter van
worden, zijn de advocaten.
Noch de vereniging, noch de stichting schieten hier iets mee op.

De leden en de vaste liggers betalen dit uiteindelijk, en wel dubbel,
namelijk de advocaten van beide partijen.

Ik roep u op zich te bezinnen, en hiermee onmiddellijk te te stoppen!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Mulder