[Garnalennet] Fwd: ontbrekende info?

Peter Tempel petertempel op gmail.com
Vr Dec 8 11:08:27 CET 2023

Dag Els,
Er zijn ook leden die geen vaste ligger zijn. Die krijgen de info van de stichting niet. Net als er leden zijn die geen vaste ligger zijn en niet lid zijn van het Garnalennet.

Het bestuur van de wsv stuurt wel de brief van o.a.  Luuk door, maar niet het antwoord van de stichting. Net als de andere informatie vanuit de stichting niet doorgestuurd wordt naar de leden.

Je zou dit kunnen opvatten  dat dit opzettelijk niet doorgestuurd wordt door het bestuur van de wsv.
De informatie vanuit het bestuur naar de leden lijkt daardoor niet transparant en eenzijdig gekleurd

Helaas kan ik morgen niet aanwezig zijn bij de ingelaste ALV

Peter