[Garnalennet] ALV, rechtszaak en voortbestaan wsv

Tim Schouwenaar tschouwenaar op gmail.com
Vr Dec 8 17:05:54 CET 2023

Of dit nou wel zoveel bijdraagt in zowel toon als inhoud valt ook te
betwisten...

Toch wil ik even inhaken op de laatste opmerking: dat er gebruik wordt
gemaakt van een communicatiemiddel van leden om met elkaar uit te wisselen
over een WSV kwestie lijkt mij exact waar het voor bedoeld is. Ik kan me
goed voorstellen dat een en ander de gemoederen bezig houdt (bij mij in
ieder geval wel) en dat leden behoefte hebben om hiervoor een klankbord te
hebben. Als niet hier, waar dan?