<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Onderstaande mail heb ik naar het bestuur gestuurd:<br>
    <br>
    Geacht bestuur,<br>
    <br>
    In de agenda voor de komende ledenvergadering staat niet vermeldt de
    begroting voor 2024.<br>
    Zonder een door de ALV goedgekeurde begroting kan het bestuur geen
    uitgaven doen.<br>
    Onderdeel hiervan moet ook zijn de contributie voor het komende
    jaar. Indien niet geagendeerd, kan deze niet worden gewijzigd.<br>
    <br>
    Ad agendapunt 3:<br>
    Ik neem aan dat bedoeld wordt de notulen van de vorige vergadering<br>
    <br>
    Ad agendapunt 10:<br>
    Bij aftreden van bestuursleden hoort de ALV nieuwe leden voor het
    bestuur te kunnen aandragen, en /of het bestuur dient nieuwe leden
    voor te dragen.<br>
    Ik zie in deze agenda niets van dien aard.<br>
    Wat betekent dit? Heeft het bestuur geen voordracht voor nieuwe
    leden? Of wil het bestuur niet dat er door de leden nieuwe
    bestuursleden worden voorgedragen?<br>
    <br>
    Ik maak mij ernstig zorgen over de continuïteit van de vereniging.<br>
    <br>
    Met vriendelijke groet,<br>
    <br>
    Jeroen Mulder
  </body>
</html>