<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Onderstaande mail heb ik naar het bestuur gestuurd:<br>
<br>
Geacht bestuur,<br>
<br>
In de agenda voor de komende ledenvergadering staat niet vermeldt de
begroting voor 2024.<br>
Zonder een door de ALV goedgekeurde begroting kan het bestuur geen
uitgaven doen.<br>
Onderdeel hiervan moet ook zijn de contributie voor het komende
jaar. Indien niet geagendeerd, kan deze niet worden gewijzigd.<br>
<br>
Ad agendapunt 3:<br>
Ik neem aan dat bedoeld wordt de notulen van de vorige vergadering<br>
<br>
Ad agendapunt 10:<br>
Bij aftreden van bestuursleden hoort de ALV nieuwe leden voor het
bestuur te kunnen aandragen, en /of het bestuur dient nieuwe leden
voor te dragen.<br>
Ik zie in deze agenda niets van dien aard.<br>
Wat betekent dit? Heeft het bestuur geen voordracht voor nieuwe
leden? Of wil het bestuur niet dat er door de leden nieuwe
bestuursleden worden voorgedragen?<br>
<br>
Ik maak mij ernstig zorgen over de continuïteit van de vereniging.<br>
<br>
Met vriendelijke groet,<br>
<br>
Jeroen Mulder
</body>
</html>