[Garnalennet] aanmeldingen

Janny en Gerard indeweer op hetnet.nl
Di Nov 6 21:26:03 CET 2007

Hallo allemaal,

Mijn voorkeur is dat alleen leden van de vereniging deelnemer kunnen zijn. Het is immers een verenigingsactiviteit. In uitzonderingsgevallen zou een niet-lid toegelaten kunnen worden.

Laat iedereen zichzelf aanmelden, tenminste als de beheerder alsnog de mogelijkheid heeft om iemand achteraf te verwijderen.

Ik zou er niet vóór zijn dat iedereen inzicht heeft in de deelnemerslijst, want dat geeft iemand de kans om de lijst te gebruiken c.q. te misbruiken.

Ik dacht dat we geen bijlagen zouden toestaan en alleen maar platte tekst, geen foto's dus.

ik ben benieuwd of ikzelf deze mail weer terugkrijg, als deelnemer aan het Garnalennet.

Groeten, Gerard du Bois.