[Garnalennet] EINDE NACHTRACE, 6-UURS EN OOSTMAHORN REGATTA

Gerke g.merkus op hccnet.nl
Ma Apr 14 21:04:55 CEST 2008

Hallo zeilvrienden,

In mijn vorige mail beloofde ik "wordt vervolgd" Helaas geldt dit niet
voor de wedstrijden op het Lauwersmeer!
Wij hebben niemand bereid gevonden de fakkel van ons over te nemen dus
hebben wij besloten er een punt achter te zetten.

HOEWEL DE WEDSTRIJDEN VAN OOSTMAHORN WEL OP DE KALENDER STAAN, WORDEN ZE
DUS NIET GEORGANISEERD!

Ik wil hierbij ook onze vaste sponsoren , Pranger Rosier, Bouwbedrijf
Tj. Dijkstra en Electro Bosgraaf, bedanken voor de jarenlange ondersteuning.

Ik wens jullie allemaal een mooi zeilseizoen en hoop op een mooie
invulling van de drie vrijgekomen weekeinden!

Gerke Merkus (ook namens nestor Bertus)