[Garnalennet] [Fwd: Nou heeft Georg helemaal geen reden meer om...]

Peter Tempel petertempel op gmail.com
Vr Jan 11 14:02:10 CET 2008

Net of de vereniging EIGENAAR is van de (draadloze) apparatuur in de haven.
De apparatuur is van de stichting.

Op 11-01-08 heeft Reinder Huisman <reinhuisman op home.nl> het volgende
geschreven: