[Garnalennet] 2 Garmin GPS-en voordat ze op markplaats komen

henkm op filo.nl henkm op filo.nl
Wo Jun 11 17:11:07 CEST 2008

Beste mensen,

De volgende week zet ik 2 Garmin GPS-en op marktplaats.

Voor het zover is, wil ik aan leden van de WSV Lauwerszee
de mogelijkheid bieden om te reageren.
U krijgt een reductie van E 17,25 (= de helft van uw
jaarlijks lidmaatschapsgeld) op de onderstaande bedragen:

1)
Garmin GPS 76
- het GPS: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=164
- RS-232 datakabel PC-GPS
- Quick reference guide (+ Engelstalige handleiding via internet)
- beschermtasje
- 3 maanden garantie op het GPS
- op verzoek: uw naam/adres er in geprogrammeerd
E 130,00

2)
Garmin GPSmap 76
- het GPS: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=169
- RS-232 datakabel PC-GPS
- NL-handleiding
- 12 Volt voedingskabel (= extra)
- handige draagtas voor GPS + 2 kabels
- 3 maanden garantie op het GPS
- op verzoek: uw naam/adres er in geprogrammeerd
E 155,00

Deze Garmins (ik werk al jaren met dat merk)
zijn super degelijk. Waterdicht volgens IPX7:
een half uur lang in water van 1 meter diep.
Beide toestellen zijn z.g.a.n., en, het belangrijkste,:
bij uitstek geschikt voor de nopoint-verzameling van:
  http://filo.nl
(meer dan 8000 *actuele* tonnenposities van Zeeland
tot Denemarken)

Waarschuwing:
Als u overweegt een van deze toestellen te gebruiken
als back-up voor uw huidige GPS (op zich ook een goed idee),
dan zal uw huidige GPS al gauw numero 2 worden, omdat
de Garmin, i.c.m. de nopoints-verzameling, nu eenmaal
altijd de meest actuele 'kaart' bevat: geen plotter
van E 3000,- kan daar aan tippen.

==
Als u geïnteresseerd bent in een van deze toestellen,
mail dan naar henkm op filo.nl (reply/antwoord dus niet naar
garnalennet op lauwerszee.nl), en doe het snel.
Vermeld een telefoonnummer als u liever belt dan mailt.
Op=op.

Met vriendelijke groet,

Henk Menninga