[Garnalennet] toertocht rondje Schier 13 september

Herman Sips sips op planet.nl
Ma Sep 1 12:55:58 CEST 2008

Beste Jeroen,

Ook ik ga graag mee met de Ria, Westerly Berwick.
Ik zal nog uitzoeken of ik langs de geplande route voldoende ruimte
onder de kimkielen (1,20 m) hou.
Ik weet nog niet wie er opstappen aan gezinsleden of vrienden.

Hartelijke groet,

Herman

Herman J.J. Sips
Westerly Berwick RIA - Lauwersoog

Sandebuur 19
9315 TG  Roderwolde

T    050-503 30 75
F    050-503 31 89
M    06-2123 7888
E    sips op planet.nl

Op 1-sep-2008, om 10:25 heeft Secretaris WSV Lauwerszee het volgende
geschreven: