[Garnalennet] Garmin GPSmap 76 aangeboden

Peter Tempel peter.tempel op telfort.nl
Vr Apr 17 18:32:31 CEST 2009

Daarbij komt, dat Henk op 11 juni 2008 een bijna gelijke advertentie
plaatste en er dus duidelijk sprake is van reclame

[Garnalennet] 2 Garmin GPS-en voordat ze op markplaats komen

henkm op filo.nl henkm op
<mailto:garnalennet%40lauwerszee.nl?Subject=%5BGarnalennet%5D%202%20Garmin%2
0GPS-en%20voordat%20ze%20op%20markplaats%20komen&In-Reply-To=>  filo.nl
Wo Jun 11 17:11:07 CEST 2008

<http://sigmund.vandervlis.nl/pipermail/garnalennet/2008-June/000154.html>
kop van de Holwerderbalg verlegd
<http://sigmund.vandervlis.nl/pipermail/garnalennet/2008-June/000156.html>
uitslagen en verslag voorjaars en borkum/garnalenrace
<http://sigmund.vandervlis.nl/pipermail/garnalennet/2008-June/date.html#155>
datum ] [
<http://sigmund.vandervlis.nl/pipermail/garnalennet/2008-June/thread.html#15
5>  draad ] [
<http://sigmund.vandervlis.nl/pipermail/garnalennet/2008-June/subject.html#1
55>  onderwerp ] [
<http://sigmund.vandervlis.nl/pipermail/garnalennet/2008-June/author.html#15
5>  auteur ]

  _____

Beste mensen,

De volgende week zet ik 2 Garmin GPS-en op marktplaats.

Ik vind dus dat Henk op deze manier geen gps te koop mag aanbieden.

Met vr. gr.

Peter Tempel

Beheerder Garnalennet