[Garnalennet] WSV Lauwerszee cursusavond GPS DONDERDAG 19 MAART

Fam. agterberg fam.agterberg op wxs.nl
Zo Feb 15 14:12:07 CET 2009

Hoi Niels,

Alles OK met jullie?

Ik geef me graag op voor de cursusavond 19 maart en heb getracht de
secretaris te mailen. Is helaas mislukt. Techniek.......

Kun jij mij opgeven? Twee vragen; is het wat voor beginners deze avond? Kost
het iets?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Hans Agterberg