[Garnalennet] Koop geen vuilwatertank voordat...

Georg Schmitz georg op xs4all.nl
Zo Jan 18 14:39:22 CET 2009

Garnalen,

uit http://www.vuilwater.info/vraag_antwoord blijkt:

#
Voor welke schepen geldt het lozingsverbod?

Het lozingsverbod geldt voor alle nieuwe en bestaande Nederlandse en
buitenlandse pleziervaartuigen met ingebouwd toilet, zoals beschreven in
de Wet Pleziervaartuigen. Dat wil zeggen jachten van 2,4 tot 24 meter.
Historische schepen van voor 1950 en wedstrijdschepen zijn uitgezonderd.
#

Dus: de EH6 en de Quasi ontspringen de dans! :-)))

Groetjes, Georg