[Garnalennet] Informatie avond lozingsverbod komende vrijdag 23 januari 20.30 uur Roode Hooft

Pim Korver pim op pkfv.nl
Di Jan 20 12:15:51 CET 2009

Naar aanleiding van onderstaand bericht deel ik u mee dat
ondergetekende niet aanwezig kan zijn, mocht er een "folder" of iets
dergekijs worden uitgereikt dan ontvang ik deze gaarne.
Wens u een prettige bijeenkomst.
Pim Korver

Op 19 jan 2009, om 23:53 heeft niels tempel het volgende geschreven:

______________________
Pim

PIM KORVER FILM+VIDEO
Schildhoek 21