[Garnalennet] herkansing Toertocht Ameland 19 september

Niels Kristensen niels op kpn-officedsl.nl
Zo Sep 20 19:27:35 CEST 2009

weer terug van ons reisje naar Ameland v.v. wil ik de organiseerders en
'begeleiders' van de beginners-toertocht even bedanken. Het was een
geweldig mooi weekend. :-)
vriendelijke groeten,
Niels
(de Kamper Steur)