[Garnalennet] vr 25 en za 26 sept naar Ameland / was: Re:herkansing Toertocht Ameland 19 september

Luuk Knol luuk.knol op telfort.nl
Wo Sep 23 19:03:39 CEST 2009

Maar iedereen doet natuurlijk aan de najaarsrace mee!

Wij ook.

Groeten,

Luuk Knol

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: garnalennet-bounces op lauwerszee.nl
[mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens henkm op filo.nl
Verzonden: woensdag 23 september 2009 17:07
Aan: garnalennet op lauwerszee.nl
Onderwerp: [Garnalennet] vr 25 en za 26 sept naar Ameland / was:
Re:herkansing Toertocht Ameland 19 september

Beste Niels,

Dank voor je bericht. Het weer was dat weekend inderdaad
zo mooi dat ondergetekende het geheel knarsentandend heeft
doorgebracht omdat hij uiteindelijk toch niet mee kon.

Beste allen,
Een kleine revanche:

A.s. vr 25 en za 26 sept gaan we met 2 boten weer
naar Ameland.
Er is [op dit moment: wo 23 sep 17:00 uur] nog ruimte
voor een opstapper.

Maar ook geldt: wie op eigen kiel mee wil, is van
harte welkom, en kan hulp krijgen m.b.t. routes e.d.

Er komt weinig water, maar met een diepgang van
maximaal 1 meter is het echt goed te doen.

Het wordt mooi rustig weer.
Met een beetje mazzel hebben we op zaterdag
voor de terugkeer naar Lauwersoog de keuze
tussen buitenom en over het Wad.

Bij serieuze belangstelling snel mailen
naar dit e-mailadres: 20090925 op filo.nl

vrgr henkm

09/11/09 05:50:00