[Garnalennet] koken aan boord

Herman Sips sips op planet.nl
Di Apr 13 10:50:40 CEST 2010

"Ongegeneerd" en "misbruik", zijn wel erg grote woorden voor zo'n
onschuldig, informatief berichtje van een collega-lid.

Ik was in ieder geval prettig verrast door de aankondiging van de
Cobb-demonstratie.

Groet,

Herman Sips
Gebruiker Garnalennet.

Op 13-apr-2010, om 9:17 heeft Peter Tempel het volgende geschreven: