[Garnalennet] zaterdag 13 maart vrij? workshop

henkm op filo.nl henkm op filo.nl
Za Feb 6 22:19:56 CET 2010

Geachte Garnalen,

Er is weer groepje mensen bezig met het
organiseren van een workshop 'GPS etc'.

Die workshop zal, tenzij rampen, plaatsvinden
op zaterdag 13 maart a.s.

Over de inhoud:
De vorige keren was er veel belangstelling voor de vraag
'hoe kan ik mijn GPS of plotter met de PC gegevens laten
uitwisselen'.
We gaan nu opnieuw kijken of daar behoefte aan bestaat.
Maar wellicht zitten er ook veel mensen te worstelen met
hun wifi, of weten ze zelfs niet hoe ze daarmee moeten
beginnen.
AIS wordt (zelfs met een transponder) steeds goedkoper.
Speelt dat al bij de deelnemers?
Zijn er mensen die het programmaatje Quicktide nog
niet kennen, of het niet helemaal snappen?
Navigeren met Seaclear: wordt dat (gratis) programma
gebruikt? En hoe zet je je zelf gemaakte scans van
papieren kaarten er in?
Omdat we een hele dag hebben, kunnen we meerdere
onderwerpen opnemen.

Om een grove indruk te krijgen van wat we met een
'workshop' bedoelen, kijk eens op de (verouderde!)
pagina van 2009:
  http://www.filo.nl/users/workshop/
Voor alle duidelijkheid: u kunt zich nu nog NIET
inschrijven via deze webpagina, maar krijgt
later pas een uitnodiging.

Deze mail is alleen maar bedoeld om u te attenderen
op de datum van 13 maart a.s.: zodat u die kunt
reserveren indien u dat wilt.

Over plaats, tijd en inhoud kunt u de volgende
week een nieuwe mail verwachten.

Met vriendelijke groet,

Henk Menninga