[Garnalennet] reactie van bestuur WSC-Lauwerszee?

Jan Derks jan-derks op home.nl
Za Jan 30 19:21:35 CET 2010

Georg heeft voldoende redenen opgegeven waarom hij zijn lidmaatschap heeft opgezegd. Ik ben het grotendeels met hem eens. Het bestuur heeft hierover persoonlijk contact met hem gehad. Dat is ook het minste wat het bestuur kan doen. Maar waaruit heeft dit kontakt bestaan? Een mailtje aan Georg om zich nader te verklaren en verder niets? Maar daarmee weten wij nog niet wat het standpunt van het bestuur over deze zaak is. Wie zwijgt stemt toe zegt men. Als dat zo is wat denkt het bestuur hieraan te doen. Ook ik heb gemerkt dat trouwe (en gezellige) bezoekers van het Roodehoofd nu niet meer komen. Zijn zij "te gezellig" en daarom niet meer welkom? Het clubhuis moet een chique clubhuis worden waar zij niet meer in passen. Waar of niet waar doet er niet toe maar dit zijn wel de gevoelens van hen en daarom blijven zij weg.

Met vriendelijke groet,

jan-derks op home .nl