[Garnalennet] schietoefeningen

Peter Tempel petertempel op gmail.com
Vr Jun 18 21:54:20 CEST 2010

Schietoefeningen in De
Marnewaard<http://www.nationaalpark.org/lauwersmeer/detail_press.phtml?act_id=25755&username=gast@nationaalpark.nl&password=9999&publish=Y&username=gast@nationaalpark.nl&password=9999&groups=LAUWERSMEER>
Op de onderstaande data staan schietoefeningen op de schietbaan in De
Marnewaard gepland:

Week 12, 22 t/m 25 maart
Week 16, 19 t/m 23 april
Week 21, 24 t/m 28 mei
Week 22, 31 mei t/m 4 juni
Week 23, 07 t/m 11 juni
Week 24, 14 t/m 18 juni
Week 25, 21 t/m 25 juni

De fiets- en wandelpaden in de Marnewaard zijn op deze dagen afgesloten.
Aangezien deze oefeningen met scherpe munitie worden uitgevoerd zal er een
onveilige zone worden ingesteld; binnen dit gebied mogen geen menselijke
activiteiten plaatsvinden.
http://www.nationaalpark.org/lauwersmeer/list_press.phtml?&username=gast@nationaalpark.nl&password=9999&groups=LAUWERSMEER&categories=kort%20nieuws&sortorder=desc&orderby=date00

Op 18 juni 2010 04:36 schreef Els Knol-Licht <elsknollicht op telfort.nl> het
volgende: