[Garnalennet] diepgang afsteek naar RG2

henkm op filo.nl henkm op filo.nl
Do Jun 24 20:54:26 CEST 2010

Neeltje, deel jullie ervaring.

Hierbij 2 tracks van 29 en 30 april 2010:
  http://www.filo.nl/users/oostwant/pbw1.php?ga
Voor de onderste wilden we altijd veel water hebben.
Maar het was de terugweg, dus het was wel te doen.
En: je moet oppassen voor dat meetapparaat PBW1,
ca. 0,16 mijl ten WZW van de PW18.
Het is, met zijn dunne spriet, slecht zichtbaar,
ook bij mooi weer.
Ik heb het (net als tal van andere tonnen) niet op
  http://www.filo.nl/users/oostwant/lw100624.php?ga
opgenomen om dat plaatje niet te vol te maken.
Het staat natuurlijk wel in de verzameling.

==
Overigens komt de huidige ligging van de Spruit
vrijwel exact (!) overeen met de route die een
garnalenvisser in 2009 al gewend was te volgen...
(mocht ik niet verklappen, maar 't is nu de
tonnen er liggen denk ik geen verklappen meer).

==
Over uitproberen van SP3 naar RG2 (Kanoet):
gaan we doen a.s. weekend.
Maar dan wil ik wel de ruimte hebben...
Als jullie nou allemaal naar Ameland gaan...
Baalman zit toch vol met ca. 60 extra mensen, zie:
  http://www.iidesk.com/water/ntsdetail?nr=77627
;-);-)

vrgr henkm