[Garnalennet] Afsteken van de nieuwe SP2 naar de PW18

henkm op filo.nl henkm op filo.nl
Wo Jun 30 13:36:18 CEST 2010

Hebben we j.l. zaterdag niet gedaan.

Omdat ik even naar beneden moest om datgene te doen
wat de mens nederig houdt, begon de afsteek pas
bij de SP3. Zie:
  http://www.filo.nl/users/oostwant/pbw2.php?ga

Dat was niet zo'n slim idee. Ik schat de diepte
van de SP3 tot het blauwe rondje onder de SP8 op het
plaatje op zeker 30 en misschien wel 40 cm ondieper
dan het Lutjewad, dat 15 dm droogvalt bij LAT.
Na het blauwe rondje tot de PW18 (die nu PW12 heet)
is het probleem minder groot.
Dus: de volgende keer vanaf de SP2 proberen, en
als er krap water is zelfs vanaf de SP8.

NB: mijn bootje steekt met de kiel omhoog slechts
ca. 60 cm; dus don't try this @yourboat unless
je al even weinig diepgaand bent als ondergetekende.

vrgr henkm