[Garnalennet] zeilen voor het milieu

Jan Kemkers jankemkers op hetnet.nl
Ma Mrt 22 20:57:28 CET 2010

Nee dat is er niet, de omschrijving .
Bij een club waar ik graag even op het forum kijk is dat wel het geval, maar
daar zijn ook moderatoren die hun domein zuiver moeten zien te houden.
Soms resulteert dat in een tijdelijke verbanning van een lid.

Maar hier, alles wat met varen, zeilen, het Lauwersmeer en de omgeving te
maken heeft lijkt me gepast.
Ook de snelle cats en de bijzondere vogels.

Een rubriek te koop aangeboden en te koop gevraagd?
Zou best passen, maar wie beheert dit domein?

Groet Jan Kemkers

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: garnalennet-bounces op lauwerszee.nl
[mailto:garnalennet-bounces op lauwerszee.nl] Namens Luuk Knol
Verzonden: maandag 22 maart 2010 14:47
Aan: garnalennet op lauwerszee.nl
Onderwerp: Re: [Garnalennet] zeilen voor het milieu

Is er eigenlijk een omschrijving van het doel van het Garnalennet
vastgesteld?
En is er een richtlijn omschreven van waar  het Garnalennet wel en niet voor
is?
Je kunt je daar van alles bij voorstellen, maar behalve een strenge ad hoc
discussie over commerciëel of niet commerciëel herinner ik mij geen
uitgangspunten daarvoor.

Is er een idee waaraan de leden behoefte hebben? En waar ze, met wellicht
toch al uitpuilende mailboxen géén behoefte aan hebben?

Lijkt me een zinvol onderwerp voor het bestuur om een visie op te geven, cq
een discussie over te starten op de eerstvolgende ledenvergadering.

Groeten,

LJ Knol