[Garnalennet] Najaarsrace 2 Oktober 2010

koos winnips koos op ouwetukker.nl
Di Sep 28 14:02:18 CEST 2010

Hi mensen,

Mooi, dit weekend misschien een webstrijd ;) Wij varen graag buiten
mededinging mee (de Ouwe Tukker is niet gemeten).
Wat vragen:
- Is het bekend hoe laat de barbeque begint? De ouwe tukker heeft een
professionele wedstrijdbemanning op de kop getikt (lees: collega's): mogen
die ook meebarbeque-en? Kunnen er ook een paar kinderen meekomen?
- Ik neem aan dat de start om 10 uur "buiten" is, klopt dat?
- Stel dat de wedstrijd niet doorgaat, gaat de barbeque dan wel door?

Groet,

Koos
www.ouwetukker.nl