[Garnalennet] weersystemen Indische oceaan

Peter Bunschoten pbusg op starhub.net.sg
Ma Dec 5 21:07:35 CET 2011

Koos,

Er zijn een aantal prima webpages, naast Météo France.
//weather.gmdss.org/navimail/GMDSS_METAREA5_Immersat   is ook een site maar
even puzzelen met nummers. 4 is Atlantic and Caribian, 5 is Southern Ocean.
enz.

Op mijn andere computer heb ik nog wat andere sites o.a. van Amerikaanse
Navy. Ook Autralie heeft informatie. Wij gebruiken de sites met name voor
slechtweer en golfpatronen en hoogtes.

Zal eens kijken of ik die nog naar je kan sturen.

Groet.

Peter

----- Original Message -----
From: "Koos Winnips" <koos op ouwetukker.nl>
To: <garnalennet op lauwerszee.nl>
Sent: Saturday, December 03, 2011 12:22 PM
Subject: [Garnalennet] weersystemen Indische oceaan

Hi,

Misschien een wat vreemde vraag: heeft iemand verstand van de
weersystemen in de Indische oceaan? Het ziet er allemaal wat rommelig
uit daar ;)
De volgende etappe van de virtuele volvo ocean race gaat weer van start
(11 december), en na een 23e plek in de eerste etappe ben ik me aan het
voorbereiden voor de volgende: van Kaapstad naar Abu Dhabi.
Het lijkt me leuk om met wat kaarten en weerberichten te bomen over wat
de winnende routes zijn naar Abu Dhabi.
Ook meedoen? Zie: http://www.volvooceanracegame.org/

Groet,

Koos