[Garnalennet] weersystemen Indische oceaan

Koos Winnips koos op ouwetukker.nl
Wo Dec 7 21:16:54 CET 2011

Ha Peter,

Bedankt, ik gebruik zelf ook passageweather.com
En deze site geeft ook route info:
http://sail.zezo.org (maar gaat maar tot 7 dagen vooruit)
Het lijkt slim om wat oost van de directe route te gaan varen, omdat de
doldrums daar wat minder zijn.

Groet,

Koos