[Garnalennet] Garnalennet Verzamelmail, Volume 52, Nummer 9

Willem van der Woude willem.van.der.woude op gmail.com
Wo Dec 21 12:48:02 CET 2011

Hallo Luuk,

Ben geen lid meer maar heb wel degelijk belangstelling hiervoor.

De hartelijke groeten van Willem

http://www.enyarechtzodiegaat.blogspot.com/

Op 21 december 2011 12:00 schreef <garnalennet-request op lauwerszee.nl> het
volgende: