[Garnalennet] Zout aan de broek

Peter Bunschoten pbusg op starhub.net.sg
Wo Dec 21 18:17:17 CET 2011

Luuk.
Inderdaad bij de oliebollen lijkt mij goed plan.
goede dagen gewenst.
Peter

----- Original Message -----
From: "Luuk Knol" <luuk.knol op telfort.nl>
To: <garnalennet op lauwerszee.nl>
Sent: Wednesday, December 21, 2011 12:25 PM
Subject: Re: [Garnalennet] Zout aan de broek

Peter en anderen.

Wat is zo'n proces via het Garnalennet eigenlijk aardig en bruikbaar voor
zo'n onderwerp. "Transparant" heet zoiets tegenwoordig met een al weer
ietwat versleten woord.
Iedereen heeft kunnen zien, dat al rap een redelijke mate van interesse bij
de leden bleek voor dit onderwerp. Het kan natuurlijk nooit kwaad als er ook
nu nog meer mensen hun belangstelling laten blijken. Het gaat in dit stadium
overigens nog niet om concrete aanmeldingen. Voorts zijn er natuurlijk ook
leden, die niet zijn aangesloten bij het Garnalennet, waaronder
geďnteresseerden zullen zijn.
Over wel of niet lid zijn: één van mijn motieven voor dit initiatief was het
streven om het lidmaatschap nňg aantrekkelijker te maken. Conclusie is dan
duidelijk.

Het is ook mooi, dat het bestuur zich bij monde van Peter nu meteen bereid
verklaart om het voorstel over te nemen, waarvoor dank. Peter, we kunnen het
er bijvoorbeeld in de marge van de oliebollen-oploop in het clubhuis nog
even over hebben of en wat ik verder nog kan bijdragen aan de
concretisering?

Op dit moment laat ik nu eerst het initiatief in deze aan het bestuur, met
dank voor een ieders reacties.

Groeten,

Luuk Knol