[Garnalennet] {Spam?} wijziging winterlezing wedstrijdcommissie

Reint Kool reint.kool op hetnet.nl
Do Jan 27 14:37:23 CET 2011

Hoi Jeroen,

Prima idee.

Ik kan 1 persoon houden in de bus. Ik hoor het graag wie mij passagier is.

Groet, Reint.

Pico Scheepselektro

Ing. R. Kool

M:          06-83215260

E:             <mailto:Reint.kool op hetnet.nl> Reint.kool op hetnet.nl

W:           <http://www.pico-scheepselektro.nl> www.pico-scheepselektro.nl