[Garnalennet] Opstapper aangeboden.

B.E.van der Vleugel mail op b-vd-vleugel.demon.nl
Za Mrt 26 15:04:09 CET 2011

                                              Metslawier, maart 2011.

Dames en/of Heren,

Is op een van de schepen plaats voor een opstapper?

Ik heb gezeild sedert mijn achttiende en op zout water vanaf 1992.
TKN, Marcom-A en CWO-3 heb ik in m'n uitrusting.

Mijn eigen 27-voeter heb ik enkele jaren geleden verkocht omdat ik er te
weinig zeildagen op kon maken.

Omdat ik vlakbij Dokkum woon, lijkt mij jullie haven de meest logische
aanmonsterplaats.

Reacties graag via e-mail of per telefoon 0519-242613.

Met vriendelijke groeten,                    Bert van der Vleugel