[Garnalennet] informatie Denemarken wetkust Zweden gevraagd

Peter Tempel petertempel op gmail.com
Di mei 31 18:57:58 CEST 2011

Dag Neeltje,
wij zijn al meerdere keren in Denemarken en dus de Oostzee geweest.
Ik heb nog nooit nagedacht over de vuilwatertank die we niet hebben :-)
Controle ook nooit gehad dus.
Ik heb geen idee wat de richtlijnen zijn voor (buitenlandse) jachten.

De NV verlag kaarten voldoen prima (ook de digitale versie)

Ook wij zijn 6 meter breed en hebben nergens met ligplaatsen poblemen gehad
in havens.
Er zijn veel mooi ankerplekken ook aangegeven op de kaarten.
Maar een goed boek over de Oostezee en of Scandinavie is heel handig.
Kan even niet op de titel van het boek komen, die ligt aan boord.

Groeten,
Peter Tempel
Catamaran Catja

Op 31 mei 2011 18:08 schreef Jan Kemkers <jankemkers op hetnet.nl> het
volgende: