[Garnalennet] FW: tocht naar de Oostzee

Georg Schmitz georg op xs4all.nl
Di Okt 11 17:34:27 CEST 2011

Dank je wel voor je reactie Luuk.

Maar een ding is ons wel duidelijk geworden: met 20 strakke vaardagen
(we zijn kleine 500 mijl gevaren) in een periode van 30 dagen is te
weinig vakantie voor ons. Luieren, lezen en dingen doen die spontaan in
ons opkomen, kortweg het "vakantiegevoel", kwam tekort.
Maar wel een onvergetelijke reis en ervaring die we niet willen missen!

Groetjes, Georg&Riekje

--
Georg Schmitz
Hoornsediep 99