[Garnalennet] Fwd: Onderzoek vaargedrag op de Waddenzee

janny gerard du bois indeweer op hetnet.nl
Di Okt 18 21:02:59 CEST 2011

Ja, ik wist dat dit eraan zat te komen, maar ik vind de formulering om de mail aan je leden door te geven bepaald niet zo helder...
Dus: bij deze wil je de vraag om de enquete in te vullen op het garnalennet zetten?
ik hoop dat men het snapt bij de diverse watersportverenigingen...

groetjes, Janny
  ----- Original Message -----
  From: Secretaris WSV Lauwerszee
  To: garnalennet op lauwerszee.nl
  Sent: Tuesday, October 18, 2011 7:52 PM
  Subject: [Garnalennet] Fwd: Onderzoek vaargedrag op de Waddenzee

  Ter info!

  Geachte vertegenwoordigers van watersportverenigingen in het Waddenzee-gebied,

  In opdracht van het Regionaal College Waddengebied voert Grontmij een onderzoek uit naar het vaargedrag op de Wadden vanuit het Convenant Wadden. Het Convenant is opgesteld door 27 betrokken partijen uit de regio. Dit onderzoek moet informatie opleveren over vaargedrag, wensen en andere informatie van schippers op het Wad. Het is een vervolg op een onderzoek uit 2009.

  In de afgelopen zomerperiode en in het naseizoen van dit jaar zijn de passanten op de havens van de Waddeneilanden en de Waddenkust steekproefsgewijs geënquêteerd. Daarnaast hebben wij dezelfde enquête ook op internet klaargezet voor de Waddenvaarders. Graag willen u vragen om uw leden uit te nodigen om deel te nemen aan dit onderzoek. Hierbij hopen wij, net als in 2009, op uw medewerking te kunnen rekenen.

  De enquête is te vinden op:
  http://www.ikpasophetwad.nl

  Alvast bedankt voor uw medewerking.

  Met vriendelijke groet,