[Garnalennet] Fwd: Onderzoek vaargedrag op de Waddenzee

Georg Schmitz georg op xs4all.nl
Do Okt 20 08:36:45 CEST 2011

Garnalen,

ik ben het roerend met Jannie eens, onze medewerking bij de beeldvorming
van de overheid is noodzakelijk.

Als je bang bent om weer eens door de recreanten uit het westen
overreden te worden (waterscooters op het Rif!) kun je de enquête ook
drie keer invullen (of nog vaker) om zo onze stem beter te laten horen.

Naast de knulligheid van de vragenlijst is dit dus ook een verbeterpunt
voor de organisatie.

Groetjes, Georg

--
Georg Schmitz