[Garnalennet] RRe: filmbewerking

Luuk luuk.knol op gmail.com
Ma Apr 16 13:23:22 CEST 2012

Het onderwerp is: een instructiebijeenkomst door jou over filmbewerking, knippen, plakken, software, teksten invoegen, opslag, etc.  opnemen in het winterprogramma. Voor alle filmers met smartphones enfotocamera's, etc.
Misschien komen hier nog reacties op van geïnteresseerden. Of niet. Zien we wel.

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 16 apr. 2012 om 10:31 heeft ronald en marijke <catamarantortuga op gmail.com> het volgende geschreven: