[Garnalennet] Garnalennet Verzamelmail, Volume 64, Nummer 1

Iddie Munstra if.munstra op gmail.com
Di Dec 18 14:42:36 CET 2012

Hoi Fred,

Ja, ik weet vrijwel zeker, dat dit in onze achterhoofden heeft meegespeeld.
Het klonk ook zo vertrouwd.

Groet, Iddie

Op 17 december 2012 19:58 schreef Fred Thd <fjl.licht op xs4all.nl> het
volgende: