[Garnalennet] agendapunten.

Henk Kuilman joannjsk op live.nl
Vr Mrt 23 19:43:03 CET 2012

Beste Havenmensen.

Het lijkt mij een goed idee om natura 2000 als agendapunt op de vergadering erbij te nemen.

Alsook de gevraagde punten van Henk Kuilman.

1) Het lidmaatschap van 20 euro per lid voor het watersportverbond ter discussie te stellen. (dit is iets anders (Niels) dan vragen stellen aan Het watersport verbond) gewoon de open discussie, of met een slinkend aantal leden de hoge contributie voor het watersportverbond nog wel van deze tijd is. (20 euro per lid) Dit dan ook in stemming brengen onder de leden. (eventueel op termijn, na grondige keuzemogelijkheden onderzocht te hebben) zoals dat hoort in een vereniging.

2) De reden waarom Jan van de Elzen uit bestuur is gestapt? Jan en Reny deden altijd heel erg veel voor de club, wat is de reden dat zij hiermee stoppen.

Met vriendelijke zeilgroet,

Nynke Muntendam.

Op de 30 zal ik ook bij de vergadering aanwezig zijn.