[Garnalennet] FW: vaarinfo apps van VDJS

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Do Jan 10 17:02:11 CET 2013

Onderstaande voor apparatenfreaks om alvast thuis weer een
beetje in vaarsferen te komen

Maar niet vergeten: ook komen oliebollen happen in
Lauwersoog zondag, vanaf 12 uur

Met een rood hoofd (na het wandelen) het Roode Hooft in :-)

Met de beste wensen alvast

Els

Els Knol-Licht

 <http://www.wadvanels.blogspot.com/>