[Garnalennet] foto's nieuwjaarsbijeenkomst Roode Hooft

koos winnips koos op ouwetukker.nl
Di Jan 15 09:11:16 CET 2013

Hi Els,

Mooi!
Daaronder ook het nieuwste filmpje van Siebe.
Verder: ben je op zoek naar een lijstje fotoalbums? Dat vind je hier:
http://www.lauwerszee.nl/photo/useralbums/lauwerszee
Heb je zelf foto's om te plaatsen (of iets anders...), maar het lukt niet?
Stuur maar op: kooswinnips op gmail.com (of mail me, dan vinden we wel een
manier).
Verder: de webcommissie zoekt uitbreiding, info ook bij mij.

Groet,

Koos