[Garnalennet] Hoe zet ik een filmpje op lauwerszee.nl?

Koos Winnips kooswinnips op gmail.com
Za Jan 26 18:39:34 CET 2013

Hi Marijke, allemaal,

Hoe zet je een youtube filmpje op de website?
1. ga naar de youtube pagina waar het filmpje staat
2. klik op "delen"
3. klik op "insluiten"
4. klik met rechts op de blauwe code die verschijnt (de tekst begint met
<iframe ...) en selecteer "copy"
5. ga naar www.lauwerszee.nl en log in
6. klik op "video" in het menu
7. Klik op "add new"
8. Rechtsklik in het veld "embed code" en selecteer "paste"
9. Vul een "title" in
10. Vul een "description" in
11. Vul "tags" in, dat zijn steekwoorden die je video beschrijven, hoe
meer hoe beter, zet tussen ieder steekwoord een komma.
12. Klik op "add"

Als het goed is staat je filmpje nu op de site.
Niet gelukt? Onder de plek waar het filmpje zou moeten staan staat
"delete", klik daarop, bevestig dat je het filmpje wilt verwijderen, en
probeer het opnieuw.

Niet gelukt? In dit filmpje geef ik uitleg: http://youtu.be/M_UlwBbseE8

Niet gelukt? mail Koos.

Groet,