[Garnalennet] Uitnodiging voor workshop GPS op 30 maart 2013 inRoode Hooft

Jan Kemkers jankemkers op hetnet.nl
Do Jan 31 19:46:33 CET 2013

Dag Kees,

Quictide ken ik, de mobiele versie nog niet. We hebben ook nog geen
smartphone om dit te kunnen gebruiken.

WaypointGPS ken ik alleen van de eigen website. Hoe het er in het echt
uitziet weet ik niet. Gerichte vragen daarover heb ik daarom ook niet.

Wij navigeren nog van papier met ondersteuning van German Bight en de vele
waypoints die ik regelmatig via Filo binnenhaal.

Mogelijk willen we later een plotter, maar dat weten we nog niet zeker.

Mijn bijdrage…een 12 volt accu en een 12v gestabiliseerde voeding van 6-8
amp kan ik meenemen.

Hoe zinvol acht jij de bijeenkomst nog voor mij?

Met vriendelijke groet, Jan Kemkers

  _____