[Garnalennet] dieptemeting wad

Georg Schmitz georg op xs4all.nl
Zo Sep 8 21:35:22 CEST 2013

Het idee was om de gegevens uit te wisselen. En als wij dan over de
gegevens van de wadvaarders uit Caro of Harlesiel of Bensersiel kunnen
beschikken zal het een verruiming zijn.

Zelf heb ik afgelopen zomer veel aan kaarten/schetsen van de locale
wadvaarders daar gehad. Zelf oppassen en de tekens van de natuur lezen
moet natuurlijk altijd, blind op de tomtom-varen over het wad lijkt me
roekeloos...

Groetjes, Georg