[Garnalennet] Correctie op vorige "Thema Jaarboek 2015"

ronald en marijke catamarantortuga op gmail.com
Wo Nov 5 16:41:25 CET 2014

Hallo Iddie
Aan Koos Winnips heb ik op zijn verzoek het eerste deel van onze reis naar
de Azoren gestuurd.  Hij wil het op de site zetten.  Maar misschien is het
geschikter voor het jaarboek?  Misschien kun je met hem overleggen?
Groeten Marijke de Boer