[Garnalennet] afsluiting seizoen

Els Knol-Licht elsweerlicht op gmail.com
Wo Okt 1 10:05:47 CEST 2014

Jan, niet alleen geslaagd weekend voor vrijwilligers van de Wsv Lauwerszee. Zeker ook voor de deelnemers

Tot ziens bij Open Dag nieuwe winterstalling in de jachthaven a.s. Zaterdag?

Els Knol-Licht, Garmerwolde
www.wadvanels.blogspot.com