[Garnalennet] foto's

ronald en marijke catamarantortuga op gmail.com
Do Sep 25 10:30:56 CEST 2014

Hallo medeleden
Het afgelopen seizoen hebben we vast veel gezeild en ook andere leden zien
zeilen. Wel eens een foto gemaakt van een mooie langs zeilende boot? Omdat
je als eigenaar vaak niet mogelijk is een foto van je boot te maken, is het
altijd leuk als iemand anders dat doet. Ik heb nu een map op de site van de
vereniging gemaakt voor foto's van boten. Er staan er pas 2 in, van de
Theodorus en de Weerlicht,  maar het zou leuk zijn als de map gevuld wordt
met veel foto's van boten van onze leden. Als je inlogt op de site kun je
makkelijk foto's plaatsen. Ik ben benieuwd. groeten Marijke de Boer