[Garnalennet] foto's

Luuk luuk.knol op gmail.com
Do Sep 25 20:24:37 CEST 2014

Die heb ik al eerder iets gevraagd ivm de site, maar dat heeft na maanden niets anders opgeleverd dan dit antwoord citaat:
"Je betaalt me niet, dus als ik zin en tijd heb zal ik eens kijken of ik wat met je opmerkingen ga doen".
Dus daar moet je niks van verwachten vrees ik.
Groeten
Luuk Knol
Verstuurd vanaf mijn iPhone