[Garnalennet] zwemmer zoekt boot......

Clair Mulder - Haan clair_haan op hotmail.com
Di Apr 7 21:08:01 CEST 2015

Zwemmer zoekt boot……………………… Zaterdag 29 augustus zullen er 70 mensen de uitdaging aan gaan om voor het goede doel van Zoutkamp naar Groningen te zwemmen. Onder het motto "zwem kanker de wereld uit"  Ik ben Clair Mulder. Samen met mijn man Jacques en onze 2 kinderen hebben wij onze Macwester in de haven van Lauwersoog liggen. Afgelopen september is mijn moeder op 59 jarige leeftijd overleden aan kanker. In 2014 waren wij al verbonden aan de organisatie van de Groningen Swim Challenge maar dit jaar heb ik besloten om ook zelf mee te zwemmen. Tijdens de jaarvergadering van de jachthaven werd ik getipt om u op deze manier te bereiken. Wij hebben namelijk dringend boten nodig!

Wij hebben
minimaal 14 vissersboten nodig. Deze boten begeleiden de zwemmers gedurende de
gehele dag van nabij en waarborgen de veiligheid van de zwemmer. Daarnaast
hebben we minimaal 12 motor - en/of zeiljachten
nodig voor de zwemteams en hun familie / vrienden / sponsoren die de
zwemmers vanaf het water willen aanmoedigen.

Dit betekent voor
de schippers dat ze vrijdag 28 augustus hun boot in de binnenhaven van Zoutkamp
leggen. Zaterdag 29 augustus om half 5 ’s ochtends gereed zijn voor het ontvangen
van de teams en gasten  aan boord. De
verwachting is dat  rond 19.00 het
laatste team de finish heeft bereikt . De begeleidende boten kunnen dan de
volgende dag weer richting hun jachthaven vertrekken. Mocht u na het lezen van
dit bericht bereid zijn om deel te nemen aan dit unieke evenement, dan vragen
wij u te reageren op dit bericht en ons van de volgende informatie te voorzien:

Naam:

Naam
schip:

Volgboot /
gastenboot - teamboot

Plaatsen
beschikbaar aan boord:

Telefoonnummer:

Email
adres:

Vriendelijke
groet,

Clair
Mulder - Haan clair_haan op hotmail.com 0641265086

Clair  Mulder-Haan
Burmanniastraat 3a
9843 EJ Grijpskerk