[Garnalennet] stremming Rawad / Oude Westereems

janny gerard du bois indeweer op hetnet.nl
Di Apr 14 17:16:24 CEST 2015

Er komt net een bericht binnen van Riojkswaterstaat dat er weer stremmingen van 48 uur te verwachten zijn ter hoogte van de uitgang van het Rawad.
Dit is heel ongelukkig: de werkzaamheden zouden op 10 april zijn afgerond. Kennelijk was er de afgelopen dagen ook een afsluiting. De planning klopt dus helemaal niet.
Ik heb om meer duidelijkheid gevraagd, ,als die binnen is zal ik het jullie melden.
groeten, Janny du Bois